ارتودنسی قبل و بعد از نصب بریس
نوشته شده توسط : شکری

ارتودنسی قبل و بعد از نصب بریس افراد خیلی متفاوت است. زمانیکه شما عکس های قبل و بعد ارتودنسی را مشاهده می کنید، متوجه می شوید که چه تغییراتی ایجاد شده است. اگرچه طول میکشد که بریس ها کار خود را به پایان برسانند زیرا فشاری که آنها به دندان وارد می کنند بسیار ملایم است.

نحوه عملکرد ارتودنسی قبل و بعد از بریس چگونه است؟

لازم به ذکر است که بریس یک وسیله دندانپزشکی است که به حرکت ایمن و موثر دندان کمک می کند. بریس ها برای رفع شکاف دندان هاف کج شدن آنها و شلوغی دندان ها به آرامی عمل می کنند. برخی افراد برای رفع مشکلات و انجام درمان ارتودنسی از آن استفاده می کنند و برخی دیگر برای جذابیت بیشتر دندان هایشان استفاده میکنند.

بریس ها از اجزاء متفاوتی از جمله: براکت، چسب، سیم و الاستیک تشکیل شده اند.چسب بباعث چسبیدن براکت ها به دندان می شوند. متخصص ارتودنسی توسط سیم براکت ها را به هم متصل می کند. و زمانی که فردی دچار مشکلات فک و یا اور بایت باشد از الاستیک ها نیز استفاده می شود.

انتظارات قبل و بعد از بریس:

پس از انجام ارتودنسی زمانی که به آینه نگاه کنید به وضوح می توانید تفاوت قبل و بعد از بریس را مشاهده کنید. متخصص ارتودنسی با سوال درمورد سلامتی فرد میتواند روش درمان را برداشت کند.

از دیگر اقداماتی که ممکن است انجام شود می توان به معاینه بالینی و اشعه ایکس اشاره کرد.با توجه به تشخیص پزشک، بریس ها روی دندان بیمار نصب می شوند و هر یک ماه نیاز به تنظیم بریس ها وجود دارد.با کرکت دندان ها، متخصص ارتودنسی سیم ها را دوباره تنظیم میکند که آنها بطور مداوم کشش داشته باشند. وابسته به میزان اختلالات و یا خود شخص، طول درمان ارتودنسی بین 1 تا 3 سال ممکن است طول بکشد.

سخن آخر:

هیجان انگیز ترین و جالب ترین لحظه در ارتودنسی، زمان جداسازی بریس ها است. افراد بیمار با گوش دادن به توصیه های متخصصص ارتودنسی خود و پیروی کردن از دستورالعمل های او میتوانند از سرمایه گذاری خود محافظت کنند. و همچنین لبخندی بسیار زیبا داشته باشند.

رفرنس





:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: